Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Te látod mi történik a weboldaladon?

Ugye te is kíváncsi vagy arra, hogy hányan látogatják az oldalaidat?

Ezt könnyedén meg is tudhatod, ha használod a Google Analytics-et. De vajon arról van-e valami fogalmad, hogy akik látogatják, mit csinálnak valójában az oldalon? Végig olvassák? Vagy csak megnézik a fejlécet? Kattintanak? Ha igen, hova, és az oldal melyik részén?

Erre is van már megoldás, mégpedig az egyik ilyen profi eszköz a Mouseflow. Talán nem annyira meglepő módon a www.mouseflow.com oldalon találod meg ezt furfangos marketing eszközt. 🙂

Legújabb videóink, kérd az értesítőt:

Az oldalon találsz egy videót, ami angolul ecseteli a marketingben hasznos funkcióit a programnak. Ha nem tudsz angolul, akkor is egyszer érdemes végignézni, mert látványos. A ‘How it works’ menüpontban találsz egy leírást is.

A legfontosabb első lépésben azonban a ‘Demo’ menüpont. Itt meg tudod nézni, hogy hogyan is működik az egész. Érdemes előtte beregisztrálni, amit a jobb felső sarokba kattintva tehetsz meg. A Demo-ban szabadon kattinthatsz az oldalon mindegyik gombra vagy linkre. Utána megmutatja a rendszer, hogy mit is csináltál, azaz – FIGYELEM! – megmutatja, hogy pontosan mi is történt az oldalon.

Gondolj bele, hogy mennyi mindent tudnál javítani az oldaladon, ha tudnád, hogy merre, és főleg mire kattintgatnak. Például, – és ez a mi tapasztalatunk is – a látogatók nagyon szeretnek kattintani a képekre. Persze ez nem minden esetben igaz, de ezért is érdemes beüzemelni a Mouseflow-t. Vannak vonzó képek és kevésbé vonzók. A vonzó képek mögé tudsz tenni linket, amire kattintva tovább viszed az olvasót egy olyan oldalra, amin több infót talál a képhez kapcsolódó témában. Vagy egyszerűen csak ki tudod nagyítani, hogy a részleteket is lássa. Ez egy terméknél alapvetően fontos lehet.

Láthatod, hogy merre „járnak” az olvasóid az oldalon, és melyik részen töltik a legtöbb időt. Ez az információ aranyat ér, ha konvertál (eredményt hoz) az oldalad, és még többet, ha nem.

A programnak van ingyenes része, ami 100 látogató mozgását mutatja meg. Ez nem tűnik túl soknak, de mégis nagy segítség lehet. Persze egy több ezres látogatottságú oldalnál ez elenyésző, de ott már érdemes is a fizetős részbe belevágni. A csomagok 1000-től indulnak és akár milliós vizsgálatra is van lehetőség. Az ingyenest a Pricing oldal alján találod meg. A videóban mutatjuk.

Ha WordPress oldalt használsz, akkor még egyszerűbb dolgod van. A WordPress.org/plugins oldalon keress rá a „Mouseflow for WordPress” szavakra és hopp, máris előtted a plugin, ami segít beilleszteni az oldaladba a kódot, amivel a hőtérképet el fogja készíteni neked a program.

Ez a Mouseflow segít neked a weboldal optimalizálásban, akár egy új oldalt hozol létre, akár az átalakításnak kezdtél éppen neki. Használd egészséggel és profitálj belőle minél többet.

Ja, és nézd meg a videót még egyszer! 🙂

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: