Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket
  • You are here:
  • Home »
  • Egyéb »

Öt eszköz, amivel felturbózhatod a tartalomgyártást

Egyre többen ismerik fel a tartalomgyártás jelentőségét, hogy minőségi tartalmakkal vonzzák magukhoz célközönségüket – a tartalomgyártás azonban nem egyszerű feladat. Van azonban mentsvár, ahová akkor fordulhatunk, ha kifogytunk az ötletekből.

Ilyen megoldásokból mutatunk most be nektek egy gyűjtést – olyan alkalmazásokat, amelyeket a jövőben részletesen is bemutatunk, most viszont egyben elétek tárunk, hogy minél hamarabb megkezdhessétek a használatukat.

Lássuk tehát, mit kínál a net, ha tanácstalanul bámuljuk a villogó kurzort, amikor pedig a következő céges blogposztot vagy Facebook-bejegyzést kellene éppen fogalmaznunk.

Google Kulcsszótervező

Ha vonzó, jól optimalizált tartalmat akarsz készíteni, nem árt, ha tudod, milyen kulcsszavakra kell optimalizálnod. Ma már szerencsére nem kell ezek sűrűségét, elhelyezését vonalzóval kimérned, a Google algoritmusa azonban még mindig figyelembe veszi, szerepelnek-e az oldaladon.

A kulcsszótervező segítségével megvizsgálhatjuk az egyes kulcsszavakat – elsősorban AdWords kampányok tervezésére használatos az eszköz, de kiválóan alkalmazhatjuk arra is, hogy meghatározzuk, mely kifejezéseket, témákat érdemes követnünk, amelyek népszerűek lehetnek a tartalomfogyasztók körében.

Google kulcsszótervező eszközről további információk >>


Ubersuggest

Szintén egy kulcsszótervező alkalmazás, amely más segédalkalmazások előnyös tulajdonságait egyesíti magában, s így nyújt segítséget a témakereséshez.


Yoast SEO Plugin

Nem maradhatnak ki azok sem, akik kifejezetten WordPresses megoldást keresnek. A Yoast bővítménye a WP-oldalakat vizsgálja meg a keresőoptimalizálás szemszögéből. Általa egyszerűen és gyorsan optimalizálhatjuk oldalunkat.


KWfinder

A rövid és releváns kulcsszavak terén hatalmas a verseny – ami azt is jelenti, hogy a siker nagyon költséges és rövid életű. Jobban megéri hát ún. long tail kulcsszavakra optimalizálni tartalmainkat – hosszabb kifejezésekre, melyek szintén relevánsak, de versenytársaink nem aknázzák ki őket. A KWfinder éppen ezek felkutatásában hasznos.


HubSpot's Blog Topic Generator

Fogalmad nincs, miről írhatnál? Szeretnéd, ha egyszerűen csak megmondaná valaki? Ez esetben a Hubspot szolgáltatását imádni fogod: elég beírnod a releváns kulcsszavakat, és máris egy rakás javaslattal szolgálnak neked. Mivel az oldal angol nyelvű kulcsszavakat keres, ezért a google fordítója segíthet.


 

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: