Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

A tartalom a meghatározó – kijelentés megcáfolva

Derek Halpern a Social Triggers-től osztja ezt a véleményt ami közel 2000 megosztást kapott. Fontos tanulságokat tartalmazz a bloggereknek is.

Mikor publikálta ezt a bejegyzést ″a tartalom a meghatározó″ , a legnagyobb hatást érte el a marketing világban és furfangos módon belopózott egy vitába ami e bejegyzés körül már forgott.

Valójában Dereck felhasznált több elemet is a ″titkos adalék″ nevű anyagból.

Nézzük hogyan tette…..

Kecskére bízta a Káposztát

Dereck egy nagyon ellentmondásos álláspontra helyezkedett egy témával kapcsolatban.

Derek ellopott egy fontos megállapítást, hogy bizonyítson egy ellentmondásos álláspontot kutatásokra alapozva: megállapította, hogy a szöveg kinézet (design) nagyobb szerepet játszik a hitelesség biztosításában.

Az ellentmondás mindig felkelti az érdeklődést, és mikor kiderül, hogy komoly alapja van a nézőpontnak, akkor gyorsan terjed.

kecske-es-a-kaposzta

A Megosztókat Komoly Gondolkodóknak mutatja be

Ahogy láttuk  eddig is, minél jobb képben mutatja be a blog a megosztót, annál több megosztás lesz. A fenti példa annyiban más, hogy bejön a képbe egy plusz, a vezető, gondolkodó típus megjelenítése.

gondolkodo

Elindítja a ″Légcsavarszél″ Akciót

Ez a bejegyzés nem egy szeszély megnyilvánulása. Derek nagyon jól tudta, hogy mit tesz amikor ezt a témát választotta, és már félszemmel látta, hogy hogyan lesz népszerű a bejegyzés. ″Légcsavar″ technikának nevezi ezt a módszert amely egy nagyon népszerű sportra épül.

legcsavar

Egy bicikli versenyben a versenyzők gyakran a vetélytárs mögött helyezkednek el, ezáltal egy segítséget kapnak az ellenfél szelétől. Aerodinamikai szempontból ez előnyt ad a hátsó versenyzőnek.

Hasonlóan járt el Derek mikor népszerűvé tette bejegyzését. Felkutatta az írókat akik a “content is king” témáról írtak, és elmondta nekik, hogy a kutatásai egy ellentétes álláspontra engedték következtetni.

Sikerült beletenyerelnie a téma központi üzenetére. Zseniális, nem?

Érdekel egy csipet ebből a titkos adalékból? Gondolkodj a következő kérdéseken:

  • Miről beszélgetnek az emberek körülötted?
  • Milyen új tartalmat tudnál hozni ezekbe a beszélgetésekbe?
  • Hogyan tudnád a légcsavar technikát bevonni a stratégiádba?

Ugrás a sorozat következő részéhez

Ugrás a sorozat első részhez

Forrás: The Secret Sauce That Made These 7 Blog Posts Go Viral

Blogbejegyzés írás gyomorgörcs nélkül

Szeretnél végre gyorsan és egyszerűen bejegyzéseket írni? Vagy egyszerűen szeretnéd jól érezni magad szövegírás közben? Akkor feltétlenül kattints az ‘Érdekel’ gombra.

Érdekel

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: