Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Időmérleg – Mikor, mit csinál a célcsoportod?

marketing eszközök időmérleg

Ezt el sem fogod hinni, ha elolvasod, de ezután soha többé nem lesz kérdésed arról mikor, hol és mit csinál a célcsoportod

Nekem nem csak azért esett le az állam, mert a kis animáció önmagában is egy élmény, de, amikor megtudtam, a KSH által fejlesztett szoftver segítségével láthatom, hogy a célcsoportom éppen mikor és hol tartózkodik, tényleg kerekre nyílt a szemem! Tudtam, ezt az infót zseniálisan fogom tudni használni a hirdetéseim beállításakor.

Tehát láthatod: 5.20 perckor a célcsoportod tagjai közül hányan alszanak, étkeznek. Aztán az idő előre haladtával láthatod, hogyan csoportosulnak át a körök, és a fizetett munka, étkezés, házimunka halmazba melyik célcsoport tagjai tartózkodnak éppen.

A kis animációt le is lehet állítani, felgyorsítani. Azt is beállíthatod, hogy kik legyenek azok, akikre kíváncsi vagy. A nők? A férfiak? Az aktív lakosság? A nyugdíjasok?

Szerintem tudod, de azért lássuk: mire is jó ez?

Minden marketing stratégia első lépése a célpiac megismerése és meghatározása. Amikor már tudod, hogy kik is ők, könnyen és gyorsan meg tudod nézni az Időmérleggel, hogy egy bizonyos napszakban mivel foglalkoznak, hol tartózkodnak, és ebből azt is el tudod dönteni, mi legyen a kommunikációd csatornája feléjük: rádió, tévé, internet? Egészen pontosan "lőhetsz", hiszen lehet, hogy 5 órakor csak a 25%-uk van otthon és nézheti a tévét, viszont 20 perccel később már ez az arány 60%.

marketing eszközök időmérleg

Te ismered már a célcsoportod szokásait? DE! Biiiztoooosaaaan?

Én változatlanul rajongok az Időmérlegért, és hálásan köszönöm a KSH-nak!

Ha téged is érdekel a célcsoportod szokásainak megismerése, kattints a gombra.

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: