Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Egy titkos összetevő, ami beindítja vevőidben a vásárlási lázat

marketing csemegék vásárlási láz

Az emberek imádnak vásárolni, de nem szeretik, ha el akarnak adni nekik. Alaptétel! Sokszor hallottad már, és érted is, de mit csinálj, hogy működtetni is tudd? Ismerd meg a vevőidet!

marketing csemegék vásárlási láz

Kérdezd a vevőidet! Kérdezd! Mindig és mindenhol, ahol csak eléred őket!

Gondolj arra, jó érveket mondanál-e a barátodnak, akit ismersz, ha tudod, hogy vásárolni szeretne valamit? Természetesen!

Hogy miért? Mert ismered őt. Tudod, miért akarja megvásárolni az adott terméket, milyen gondját, milyen vágyát szeretné kielégíteni velük. Tudod, mit engedhet meg a pénztárcája, tudod, mit szólna hozzá a családja.... stb. stb.

Nos! Tedd barátoddá a vevőidet! Ismerd meg őket!

Lehet, hogy sokszor olvastad már tőlünk ezeket a gondolatokat! Nem véletlenül, mert ez az egyik "titkos összetevő", mely az érdeklődőket vásárlóvá alakítja!

Rendben! Vakarod a fejedet: de hogyan ismerjem meg őket?

Kérdezd meg őket!

Kérdezd meg őket minden olyan csatornán, ahol csak lehetőséged van rá!

Akard tudni, mik a problémái, milyen megoldásra váró élethelyzetei vannak? Hogyan próbálkozott eddig? Mi nem tetszett neki abban, amit eddig kínáltak neki?

Kérdezz! Kérdezz! Kérdezz!

Hiszen, amikor találkozik a termékeiddel, lehet, hogy nem is tudja, de folyamatosan ezek a kérdések zakatolnak az agyában: "Mire lesz ez jó nekem? Megoldja a problémámat? Milyen hasznom lesz ebből? Erre vágytam? Fogom szeretni? stb."

marketing csemegék vásárlási láz

Mint egy tükörben, úgy lássák magukat a vevőid, a nekik szánt tartalmakban!

Ezért minden olyan kommunikáció, mely nem a vevőről szól, elhibázott!

A jó kommunikáció kulcsa, a "titkos összetevő": a vevőknek magukra kell ismerniük az ajánlatodban, a termékedben, az üzeneteidben, hiszen te is azt érzed, aki rátapint az igényeidre, a problémádra, a vágyaidra, az ismer téged, az a "barátod", abban el kezdesz megbízni, és nála vásárolsz, még akkor is, ha a másik üzletben, olcsóbb, nagyobb stb. amit rád akarnak erőltetni.

Bizonyára rengeteg ötleted támadt, hogyan fogod kideríteni vásárlóid titkos vágyait és gondjait.

A heti kulcsszó: Felismerés

A hét kérdése: Hogyan tudnám tökéletesíteni a kommunikációm, hogy a vevőim magukra ismerjenek?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: