Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Így teheted mailjeidet feltűnőbbé

Figyelemfelkeltő emailek

Ha hírlevelet, közleményt vagy bármi olyan levelet küldesz, amelyet szeretnéd, hogy észre is vegyen a fogadó, nem árt valahogy megkülönböztetni. Erre pedig egyszerű, de hatásos lehetőséget kínál az EmailStuff.

A szolgáltatás segítségével e-mailjeid tárgysorába illeszthetsz be kis színes ikonokat, amelyek bármely listában felhívják majd a  figyelmet leveledre. A közlemények, hírlevelek, de még a személyes mailek is hajlamosak néha elsikkadni a rengeteg levél között. Gondoljunk csak arra, hány levelet kapunk naponta, hetente, hányat rakunk félre úgy, hogy majd visszanézünk rájuk – és hánnyal tesszük meg ezt ténylegesen. A legtöbbet meg sem nyitjuk, talán még a tárgysort sem olvassuk el. Egy kis színes ikon azonban könnyen odavonzza a tekintetet.

Figyelemfelkeltő emailek

Így használd
Az emailstuff.org oldalon az Encoding menüpont alatt találjuk ezt a hasznos kis eszközt. Ezt megnyitva egy egyszerű kereső tárul elénk – a keresőmezőbe kell beírnunk azt a szót, kifejezést, amelyre szeretnénk valamilyen illusztrációt keresni. Fontos, hogy ezt angolul tegyük meg, hiszen magyar kulcsszavak nem találhatóak a rendszerben. Ha szükséges, ehhez vegyük igénybe a Google Translate segítségét.

A keresést elvégezve egy listát kapunk a találatokról, természetesen az ikonokat láthatjuk is. Hasznos, hogy a jobboldali oszlopban megtekinthetjük a kapcsolódó találatokat is.

A Code point hivatkozásra kattintva részletesebb adatokat láthatunk az egyes találatokról. Itt az Email subject of friendly form sorban található kód az, amelyet egyszerű másolással be kell illesztenünk az általunk küldött levél tárgysorába. Érdemes először tesztelni a szolgáltatást, és magunknak küldeni néhány levelet, így gyorsan ráérezhetünk a használatára.

Hasznosnak találtad a tippünket? A használatáról megnézheted az általunk készített videót is – ha pedig kíváncsi vagy további marketingeszközökre is, amelyek segítségével hatékonyabban dolgozhatsz, és jobb eredményeket érhetsz el, iratkozz fel hírlevelünkre:

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: