Van egy webáruházad!? Na, és?! Lassan már az a kérdés, kinek nincs?! Szóval nagy a verseny, na, lássuk be! Ettől még nem mondom, hogy ne legyen, de azt mondom: használj ki minden olyan lehetőséget, ami a rendelkezésedre áll ahhoz, hogy kitűnj a tömegből! Az meg, ha ez a marketingeszköz még szinte bizonyosan növelni is fogja a weboldalra történő átkattintások arányát, akkor azt mondom, ne habozz és szerezd be!
Na, lássuk, hogyan működik a varázslat!
Egy egyszerű termékképet teszel be az oldaladra, de a látogató azt veszi észre, hogy a képen valami villog. Ez persze kíváncsivá teszi. Ráhúzza az egeret, és tadaaaammm! Megjelenik számára az adott termék képe, mindenféle információval, mely akár vásárlásra is ösztönözheti őt, hiszen a termék jellemzőit megtudod, és akár rögtön a képről meg is veheted azt.
A vistag az újdonság erejével szerezhet új vásárlókat neked
A hatás egyszerűen magával ragadó!
Persze ez nagyon uncsi lenne, és egy dzsinntől ugye mégis többet várna az ember, és ez így is van. Mert akár egész összetett és különböző fajta lehetőséget kínál fel.
Például írhatsz infót a vádli megerőltetéséről, ha rossz futócipőt használ valaki, de megjelenhet a te futócipőd webshop képe, ahol azt meg is tudja vásárolni, de egy másik pontra kattintva akár a te cipőd előnyeit is tudod ecsetelni, vagy elnavigálhatod a látogatódat az oldalad bármely olyan pontjára, mely további érveket hoz fel, miért a te sportcipőd a legjobb választás a látogatód számára.
Hogy pontosan miket is tud a program, az a vistag demójából remekül kiderül! Tehát, ma még három lehetősége van: terméket, linket vagy szöveget illeszthetsz be a fotóra, mellyel dolgozni szeretnél, de a fejlesztők további lehetőségeken is dolgoznak. A program használata végtelenül egyszer, ezért végtelenül gyorsan tudsz vele varázsolni!
És persze felvetődik a kérdés: mibe kerül mindez?
Jó hír! A kisebb weboldalak számára még az ingyenes verzió is elég lehet, hiszen egy weboldalon, egy felhasználó és 10.000 látogatót engedélyez, vagyis a kipróbáláshoz, a teszteléshez ez rendben is van. Persze az analitikai számokat itt nem fogod látni, de, na! Azért fogod érzékelni, hogy nőtt-e a forgalom vagy sem.