Bár olyan is gyakran előfordul, hogy a feladott hirdetések nem hozzák a várt eredményt, és úgy érezheted, hogy a pénz és az idő, amit erre fordítottál ablakon lett kidobva, és ezért könnyen egyetértesz azokkal, akik azt harsogják: a hirdetések, szórólapok ideje lejárt.
De csak óvatosan! Az, ha egy hirdetés nem hozza azt, amit vársz tőle, annak számos oka lehet, melyet először elemezni kell, és aztán meghozni a döntést!
Határozottan állíthatjuk, hogy nem! Még mindig nagyon sokan vannak, akik olvassák őket hétről hétre. Ha ráadásul a te célcsoportod nem feltétlenül internet-használó, akkor különösen fontos, hogy ezeket a hagyományos eszközöket ne hagyd ki a kommunikációs csatornáid közül.
Gyakran tapasztaljuk, hogy ügyfeleink, akiknek fel tesszük a kérdést: ki a te célcsoportod?
A válasz: MINDENKI
Azonban, aki mindenkit szólít meg, az igazán senkit sem.
Ezért a legegyszerűbb és leghatékonyabban működő tanács egy hirdetés összeállításánál, hogy konkrét célcsoportokat szólítson meg, ne pedig mindenkit.
Ha az te célpiacod nagyon széles, szinte „mindenki”, akkor bontsd fel vevőidet különböző szempontok szerint kialakított csoportokra. Így sokkal személyre szabottabb üzenetet küldhetsz hirdetéseiben. A célcsoport problémáira, igényeire fókuszálva kínált valódi megoldások pedig hozzád fogják vonzani a vásárlókat, mert úgy fogják érzeni, te igazán érted őket, vagyis a megoldásaid is működőképesek lehetnek a számára.
A heti kulcsszavak: célcsoportokhoz szóló hirdetés
A hét kérdése: A hirdetéseim mennyire szólítják meg az egyes embereket?
Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal, eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában. Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.