Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Megmutatjuk, hogyan ragadd meg a vevőid figyelmét pillanatok alatt a hirdetéseiddel

Információs dömpingben élünk, ennek egy részét a hirdetések teszik ki. Az emberek a hirdetéseket általában szükséges rossznak tartják. A hirdetésekre irányuló figyelmük minimális, csupán előnyökre vadásznak.

Ebben a fokozódó informális túlkínálatban tized másodperceid vannak a hirdetőnek arra, hogy a potenciális vevő figyelmét megragadják. Erre a hatásos főcím az megfelelő eszköz. Rövid, figyelemkeltő üzenetnek kell a vevő figyelmét a hirdetés tartalmi részére csábítani.

A figyelem felkeltő főcím megfogalmazásához nélkülözhetetlen a célpiac igényének pontos ismerete. A bulvár újságok íróitól tanulható a figyelemfelkeltés: a jelentéktelen hírecskét olyan megközelítésben mutatják, ami megragadja az olvasó figyelmét.

Három alap összetevő egy igazán jó hirdetéshez

A legfontosabb figyelemfelkeltő rész a főcím, hiszen a jó címsor hasznot kommunikál, érdekességet ígér, kiválasztja a célpiacot.

Ezután következhet a célcsoportra fókuszált üzenet, ez a lényeg. Egy hirdetésben is csak rövid szöveggel tudod megszólítani a piacodat, ezért fontos, hogy ez igazán ütős legyen. Koncentrálj a célpiacodra, ők a fontosak. Róluk szóljon minden!

Ismerd meg őket, az ő szóhasználatukkal írd hirdetéseidet, így jobban magukra ismernek.

A figyelem felkeltő hirdetés különbözzön a konkurenciáitól, legyen egyedi.​

Állatok, gyerekek, nők – ezekkel nem foghatsz mellé… már, ha a szöveged is jó! 🙂

Segítségképpen álljon itt néhány minta címsor, mely ötletet adhat neked is:

  • Hogyan szabaduljon meg a felesleges kilóktól 30 nap alatt?
  • Megér napi 150 forintot lakása biztonsága?
  • 5 eredményes vevőszerző lépés kisvállalkozóknak
  • Polgármester leszek, profi bevált módszerekkel

A heti kulcsszavak: fókusz és a jól kiválasztott főcím

A hét kérdése: A hirdetéseim mindenkinek vagy a célpiacomnak szólnak?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: