Információs dömpingben élünk, ennek egy részét a hirdetések teszik ki. Az emberek a hirdetéseket általában szükséges rossznak tartják. A hirdetésekre irányuló figyelmük minimális, csupán előnyökre vadásznak.
Ebben a fokozódó informális túlkínálatban tized másodperceid vannak a hirdetőnek arra, hogy a potenciális vevő figyelmét megragadják. Erre a hatásos főcím az megfelelő eszköz. Rövid, figyelemkeltő üzenetnek kell a vevő figyelmét a hirdetés tartalmi részére csábítani.
A figyelem felkeltő főcím megfogalmazásához nélkülözhetetlen a célpiac igényének pontos ismerete. A bulvár újságok íróitól tanulható a figyelemfelkeltés: a jelentéktelen hírecskét olyan megközelítésben mutatják, ami megragadja az olvasó figyelmét.
Három alap összetevő egy igazán jó hirdetéshez
A legfontosabb figyelemfelkeltő rész a főcím, hiszen a jó címsor hasznot kommunikál, érdekességet ígér, kiválasztja a célpiacot.
Ezután következhet a célcsoportra fókuszált üzenet, ez a lényeg. Egy hirdetésben is csak rövid szöveggel tudod megszólítani a piacodat, ezért fontos, hogy ez igazán ütős legyen. Koncentrálj a célpiacodra, ők a fontosak. Róluk szóljon minden!
Ismerd meg őket, az ő szóhasználatukkal írd hirdetéseidet, így jobban magukra ismernek.
A figyelem felkeltő hirdetés különbözzön a konkurenciáitól, legyen egyedi.
Segítségképpen álljon itt néhány minta címsor, mely ötletet adhat neked is:
A heti kulcsszavak: fókusz és a jól kiválasztott főcím
A hét kérdése: A hirdetéseim mindenkinek vagy a célpiacomnak szólnak?
Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal, eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában. Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.