Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Hogyan lehetsz ott az emberek fejében?

Egyszeri vagy és megismételhetetlen! Mutasd meg magad miben vagy te más!

Minta egy termék bemutatására:

Intel ATOM N270 (1,6GHz) processzor, 1GB DDR2 RAM, 160 GB HDD, Kártyaolvasó, LAN, WLAN, Webkamera, Intel GMA950 VGA, 8,9″ Wide (1024*600) LED TFT kijelző, 3 cellás akkumulátor, 1,2 kg, 1 év garancia, Linux
(ez így nem mindenkinek érthető)

egyediség ereje

Sok ember számára ezek csak számok, adatok, amikből talán nem sokat ért. Mivel tehető érthetőbbé a termékének/szolgáltatásának bemutatása?

Amikor valakinek el akarsz jutni a fejéhez, célozd, először a szívét!

Amikor meg vagy elégedve egy termékkel, akkor azt szívesen ajánlod a barátodnak is.

A barátodnak viszont nem eladsz, hanem mesélsz.

  1. Vagyis az első nagyon fontos lépés, hogy a terméked, szolgáltatásod legyen elmesélhető: Képzeld, találtam egy olyan műkörmöst, aki…
  2. Terméke/szolgáltatásod jellemzői, tulajdonságai mellett gyűjtsd össze, hogy milyen érvek hatnak a vevőre. Gyorsaság, lassúság, személyre szabottság, kényelem?
  3. Mindig a vevő szemszögéből közelítsd meg a termék/szolgáltatás bemutatását. A te szolgáltatásod nélkülözi azt a valamit, amit a többi szolgáltatásban utálnak az emberek? Pl. Fitnesz terem dübörgő zene nélkül,
  4. Gondolja végig, majd írja le: milyen előnye, haszna származik a vevődnek abból, hogyha az általad kínált terméket/szolgáltatást választják. Ha van egy szolgáltatásod, ami szinte mindenkinek jó lehet, pl. vízvezeték szerelő vagy, akkor találj egy olyan kisebb célközönséget, akiknek te lehetsz a specialistája: pl: irodai duguláselhárítás.
  5. Fokozd a szavak erejét: gyors, egyszerű, bámulatos, verhetetlen, garantált, korszerű, nagy kapacitású, a legjobb ár/érték arányú… Van egy csodaszó: MINDEN. Tehát nem kell neki rohangálni, mert MINDENT megkap nálad. Van, akinek ez roppant csábító.

És ismét ott tartunk, ahonnan elindultunk. Bújj bele a vásárlóid bőrébe, és keresd meg, te mit szeretsz a legjobban abban, amit végzel, miben vagy a legjobb! Csináld azt, és beszélj róla szenvedéllyel!

A heti kulcsszó: érvelés

A hét kérdése: Hogyan tudom érthetőbbé tenni termékem/szolgáltatásom bemutatását?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: