Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Biztos, hogy nem felejtettél el valamit?

kommunikáció a munkatársakkal

Nélkülözhetetlen, hogy ne csak az ajánlatunk legyen jó, hanem az alkalmazottaink is informálva legyenek róla.

A következő történet egy közeli ismerősömmel esett meg, egy elektronikai eszköz vásárlásánál. Kifizette a választott termék rendes árát, örült, hogy végre sikerült hozzájutnia. Másnap reggel felkelt és a posta ládában várta a cég hirdető újsága, ahol már az előző naptól érvényes akciós ár volt megadva. Természetesen becsapva érezte magát, hiszen a termék már az előtte való nap is akciós volt, reakciója pedig az volt, hogy "ide se megyek többet".

Fontos, hogy cégedben az információ áramlás tökéletes legyen, mert különben visszatérő vevőket veszíthetsz. Ráadásul, ha a vevők látják, hogy milyen bizonytalanok, informálatlanok az eladóid, akkor a vevő bizalmatlanná válik.

Az alkalmazottaiddal értesd meg ezeknek a kampányoknak a fontosságát. Magyarázd el nekik, hogy kinek mi a feladata, mikor, mit kell tenniük. De vigyázz, hogy ne terheld túl őket, a megfelelő, rájuk vonatkozó információkat add át.

Akár tedd érdekeltté őket a kampány eredményességében: ajánlj fel többlet jutalékot, vagy valamilyen elérhető forgalmi célt tűzz ki, aminek teljesítését jutalommal honorálod.

Még azt is megengedheted, hogy eladóid az akció előtt egy nappal a régi jó vevőknek megsúgják: ugyanez a termék holnaptól 15%-kal olcsóbb lesz! Így a bizalmasan tájékoztatott vevő megbecsültnek érzi magát. Kötődése még erősebb lesz.

A heti kulcsszó: információáramlás és érdekeltség

A hét kérdése: Hogyan javíthatok a cégen belüli információ áramláson?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: