Hova érkeznek a látogatóid?
Az érkező oldalad célja: bizalmat építeni az érdeklődőben, (feliratkozóvá) konvertálni a látogatóidat.
Mire is jó egy érkező (landing) oldal?
Amikor egy google adwords hirdetést adsz fel, akkor meg kell adnod, hogy hova érkezzenek a hirdetésedre kattintó érdeklődők. Ezért létre kell hoznod egy olyan oldalt, ahova érkezhet a látogatód.
Az érkező oldalak nélkülözhetetlen elemei egy weboldalnak, leginkább akkor, ha szeretnél több feliratkozót, akiknek később eladhatsz.
A 3 nélkülözhetetlen érkező (landing) oldal típus
- Az első típus átalakítja a látogatóidat feliratkozóvá
- A második nagyobb elköteleződést biztosít
- Az utolsó lehetővé teszi, hogy többet adj el
Feliratkoztató érkező oldal: kiválasztja a látogató a megfelelő opciót (ha több lehetőséget biztosítasz), majd a második lépcsőben feliratkozik. Megadja az elérhetőségét, hogy el tudd neki küldeni az értékes információkat a feliratkozásáért cserébe.
Köszönő érkező oldal: az egyik legjobb lehetőség videós megköszönés, hogy téged választott. Vagy lehet egy profilkép szöveggel. Megkérheted a látogatót, hogy kövessen a közösségi oldalon. Esetleg adhatsz neki egy meglepetés bónuszt.
Értékesítő érkező oldal: minden ajánlatodra kell egy külön arra szánt értékesítői oldal. Cél: a látogatók vásárolják meg a terméked. Videót, vevővéleményt mindenképpen érdemes használnod.
Hogyan legyen forgalmad az érkező oldalakon?
1. Oszd meg a közösségi oldalakon
Oszd meg az érkező (landing) oldalad a közösségi oldalakon és még jobb ha többször is megosztod, így rendszeresen tudod népszerűsíteni az oldalad a közösségi weboldalakon. Használhatsz ehhez eszközöket mint a Hootsuite vagy a Buffer.
2. Helyezz el linket a közösségi oldaladon
Alkoss egy rövid URL-t az érkező oldaladnak (Bitly, tiny.cc vagy WordPress plugin-el - Pretty Link Lite) és oszd meg a közösségi oldaladon (pl. a Facebook-on).
3. Helyezz linket az aláírásodban
Mennyi emailt küldesz naponta? Minden email aláírás egy lehetőség, hogy megoszd az oldalaid. Kedvenc eszközöm erre: WiseStamp.
4. Készíts linkeket a weboldaladon belül
Olvasd át a régebbi bejegyzéseidet és keress belső linkelési lehetőséget. Kezdj el linkeket berakni azokba a bejegyzésekbe amelyek a legnagyobb forgalommal rendelkeznek.
5. Optimalizáld a keresési forgalmat
Javíts a kereső optimalizáción a Yoast SEO segítségével.
Egy cikkünk a Yoast SEO pluginről >>
6. Írányítsd a forgalmadat Facebook reklámokkal
Készíts Facebook hirdetéseket amire kattintva az olvasó a megfelelő érkező (landing) oldaladra jut.
7. Helyezz el linket a szakmai profilodban
Használj linket a szakmai profilodban (életutad leírásában) amikor más oldalakon reklámozod magad, amivel a nyitóoldaladra juthatnak.
8. Hirdess az oldalsávon
Tegyél egy képet az oldalsávba a weboldaladról amin reklámozod az ajánlatod és linkeld be az oldalt.
9. Hirdess a menüből
Tegyél ki egy menü elemet a főmenübe, ami az érkező oldaladra (landing page) mutat.
10. Kérd a feliratkozóidat, hogy osszák meg
Oszd meg az olvasóiddal az ajánlatod és kérd, hogy osszák meg. Mikor kattintanak a megosztás gombra, úgy alkosd meg, hogy mindig az érkező oldalad linkjét is automatikusan megosszák.