Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

A kulcs, hogy vevőid melletted döntsenek

Érzelmek hatása

Döntéseinket mindig megelőzi egy érzés: kíváncsiság, félelem, kényelmetlenség, vágy, stb. Még ha meg is vagy győződve arról, hogy logikusan hozod meg döntéseid, akkor is jelentős szerepet játszanak az érzések.

Nézd meg a videót, majd tedd fel magadnak a következő kérdést:
Mit váltott ki belőlem a videó?

Most rajtad a sor:

Érzelmek a vevőknél

Gondold végig milyen érzelmekre szeretnél hatni vevőidnél, írd le, hogyan fogod felébreszteni ezeket az érzéseket. Mit nyújt a terméked/szolgáltatásod? pl: biztonságot, hatékonyságot, szórakozást... És ha mindezeket összegezted, akkor ne felejtsd el ügyesen kommunikálni is feléjük.

Hasznos eszközök lehetnek az érzelmek kommunikálásához a képek és a videók.
Ehhez itt találsz segítséget:

A heti kulcsszó: Érzelem

A heti kérdésed: Milyen érzelmekre tudok hatni a vevőimnél?

Hasznos oldalak a témában:

 

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: