Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Egy sokszor kihagyott lépés

Pozícionálás

Az előző marketing csemegék részben az egyediségről volt szó. Most arról szeretnénk írni egy-két gondolatot, hogy miben tudsz Te egyedivé válni. Nagyon fontos, hogy a vevő fejében egy vonzó kép alakuljon ki Rólad, és ha az általad kínált termék vagy szolgáltatás kerül szóba, akkor egyenesen Te juss az eszébe. Nézzük meg, hogyan segíthet neked a pozícionálás.

1

Ezért érdemes felkészülni, tudd meg ezekre a kérdésekre a válaszokat (Ezeket az információkat vevőidtől kell megtudod, cserébe adj egy határozott ideig élő kupont, amit Nálad beválthatnak) :

  • Miért Tőled vásárolnak?
  • Mi a legnagyobb előny, amit Te kínálsz a vevőidnek?
  • Mit utál a vevő a Te piacodon?
  • Kitől szokott még vásárolni? (kit tekint a vevő a konkurenciádnak)
  • Miben vagy jobb Te a konkurenciánál?
2

A válaszok alapján, már láthatod, hogy miért választanak Téged, sőt az is kiderülhet belőle, hogy miben rejlik az Te egyediséged, s hogy mi a fontos a vevőnek. Erősítsd ezt a vonalat azzal, hogy ezt rendszeresen kommunikálod, illetve új, hasonló erősségeket generálsz. (Majd mérd azok elismertségét és kommunikáld... Kommunikáld. Kommunikáld.)

Ezzel hatalmas előnyhöz juthatsz, ami nem más, mint egy pici rész a vevő fejében. A jó pozícionálással visszatérő vevőid lesznek, akik nagyon sokat érnek, ismétlődő eladásokat, akár hosszútávú bevételt is jelentenek.

    További hasznos oldalak a témában:


    A heti kulcsszó:

    Pozícionálás

    A heti kérdés: 

    Miért vásárolnak Tőlem?


     

    Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

    Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

    Leave a Comment: