Briliáns ötleteid vannak?

És a megvalósítással hogy állsz?

Nem a te hibád, ha még nem valósítottad meg az ötleted.

Egyszerűen nagyon kevés segítség van a megvalósításhoz. Ha azt gondolod, hogy egy ötletből is meg lehet gazdagodni, akkor igazad van. De vajon hány ötletből kell kiválasztani AZT az egyet?

Ne ess abba a hibába, hogy van egy ötleted, és csak arra építesz!

Miért? Mert az ötletek 2-5%-a az, ami egyáltalán használható. Igen, jól látod, ez a tapasztalat! 100 ötletből mindössze kb. 2-5 az ami hasznot fog termelni neked és a világnak. Persze lehetnek abban a 100-ban utópisztikus ötletek is, amikre még nem érett meg a világ. Számos feltaláló nem érte meg a találmánya megjelenését az emberek életében. De ez még elenyészőbb, mint ez a 2-5%.

Oké, de akkor mit tegyünk?

Válaszd ki az ötleteid közül azokat, ami most is működnek, és valósítsd meg! Miért? Mert ha túl sokat gondolkodsz, valaki más meg fogja csinálni előtted. Mi magunk is jártunk már így ötletekkel. Pontosan nem tudni miért, de így van. Ami neked eszedbe jut, az másoknak is. A gyorsaság és az alaposság dönt.  

Mennyire rossz érzés az, amikor van egy jó ötleted, de nem tesztelted le, nem csináltad meg, és később látod, hogy valaki nem csak megcsinálta, de még jól is él belőle?

Ha összeírtál 100 ötletet, ami csak a tiéd, akkor jó eséllyel legalább 2 lesz közöttük (vagy akár több is), ami életképes, és ami működőképes. Itt jön a kérdés – gondolom benned is – hogy mi alapján válaszd ki?

Nos, erre kidolgoztunk Neked egy komplett anyagot, ami csak arról szól, hogy hogyan is lesz működőképes az ötleted. Ugyanis a segítségével

  • kiszűrheted, hogy mi működik neked és mi nem (igen, ez nagyon fontos: még egyetlen milliomos vagy milliárdos sem gazdagodott meg olyasmiből, ami nem működött nála!)
  • kiderítheted, hogy mitől jó egy ötlet,
  • és azt is, hogy kinek lehet hasznos
  • letesztelheted az életképességét, hogy egyáltalán működne-e
  • mindenek előtt azonban kapsz egy módszert, amivel előszűrheted, hogy ne fektess bele felesleges energiákat, és/vagy pénzt.
    tippeket kapsz, hogy hogyan fogj neki,
  • és tippeket kapsz arra is, hogy mit tegyél, ha az ötleted iparágában nem vagy szakértő (egyszerű műkedvelőként is megvalósíthatod az ötleted, ha tudod, hogyan fogj hozzá)

Az e-book segítségével gyorsabb tudsz lenni az ötleteid tesztelésében és ezáltal megvalósításában is. Ez pedig nem csak több pénzt, de érdekesebb és kényelmesebb életet is jelent a számodra.

Mit szólnál hozzá, ha az ötleteid valóra válnának?

Ha egy napon arra ébrednél, hogy az ötletből valóság lett. Nem lennél iszonyú büszke magadra? Nem csak te lennél büszke magadra, de még azok is, akik korábban kételkedtek benned vagy az ötletedben. A családod, barátaid, vagy akár a kollégáid. Csak élvezd a sikert. Ezzel a tudással felvértezve egyszerűbben elérheted!

Sikeres cégek és jól menő startup vállalkozók is ezeket a módszereket használják. Miért maradnál ki épp te belőle?

Tudjuk, hogy kevés időd van, ezért ez az anyag nem egy 300-400 oldalas „nagyregény”. Sokkal rövidebb, és nincs benne mellébeszélés. Igyekeztünk mindent érthetően elmagyarázni, de ha valamit nem értesz, vagy kérdésed van, csak írj nekünk egy email-t és válaszolni fogunk. Neked is menni fog! Élj vele most, és valósítsd meg sorban a legbriliánsabb ötleteid!

 Legyen a pénz a te zsebedben!

A te ötletedet senki sem tudja úgy megvalósítani, ahogyan te.

Persze valaki más is megcsinálhatja, akár előtted is, de az akkor sem lesz pont olyan, mint ahogy te csináltad volna. Van annál kellemetlenebb érzés egy ötlettel kapcsolatban, mint amikor valaki más is megcsinálja, de sokkal rosszabbul, mint te, és még a pénzt is ő teszi zsebre?

Történelmi tény, hogy például a rádió feltalálását Marconi-nak tulajdonítják. Pedig Marconi egy másik feltaláló, Tesla asszisztense volt. Tesla volt az, aki már Marconi előtt 5 évvel bemutatta a rádióhullámokban rejlő lehetőségeket. És Tesla-val szinte egy időben Oroszországban Alekszadr Popov is megalkotta a rádiót.

Ebben a történetben több csavar is van. A rádiót megcsinálta Marconi, de valójában nem ő találta fel, hanem Tesla. És Popov. Nagyjából egy időben.

Az üzletben ugyanez történik csak már nincsenek földrajzi távolságok. Cselekedni kell.

Kinek a hangja szólal meg elsőre?

Vagy inkább átengednéd az ötleted megvalósítását másnak?

Csak úgy átengednéd a pénzed más zsebébe? Ha van egy ötleted és nem ellenőrzöd le a használhatóságát, nem kezdesz bele a megvalósításba, akkor lesz valaki, aki ezt megteszi. Ha halogattad már egy jó ötleted megvalósítását, akkor biztosan tapasztaltad a jelenséget.   Ugyanis – nem tudni miért – de ugyanaz az ötlet nagyjából egy időben eszébe jut több embernek is. Lehet, hogy csak kettőtöknek, de lehet, hogy kétszáz másik embernek is eszébe jut. Egymástól függetlenül. És tudod ki fog profitálni belőle igazán? Aki a leggyorsabban megvalósítja. Itt abszolút igaz a mondás: „Ha lemarad, kimarad.” Hát ne maradj le!

A MI TÖRTÉNETÜNK

Attila már évek óta foglalkozik mind szoftverekkel, mind online marketinggel. Amikor jött az ötlet, rögtön elvégezte az ilyenkor szükséges teendőket, és utána nézett azoknak a dolgoknak, amiket ebben az anyagban részletesen megismerhetsz.

Ezután röviddel már le is foglalta a domain-t, és elindult az oldal.
Ha nem teszi meg, megtette volna más, lefoglalta volna más. Ez az oldal sosem lenne ilyen, ha nem megy végig a folyamaton.

Egy jó ötlet megvalósítása milliókat hoz, ha jól csinálod.

És milliókat lehet megspórolni, ha egy rossz, piacképtelen ötletet nem valósítunk meg. Most koránkelő akciónkban töredékáron juthatsz hozzá azokhoz az információkhoz, amivel meg tudod különböztetni a rossz ötletedet a briliánsoktól. Vagyis milliókat ér, ha megcsinálod azt, amit a befektetők, és sikeres vállalkozók rendszeresen megcsinálnak, mielőtt piacra dobják egy-egy ötletüket, vagy az abból készült terméket és szolgáltatást.

Mennyi is ez az ár. Az anyag teljes ára 4950 Ft. Azt nem mondhatjuk rá hogy drága, hiszen ha bemész egy könyvesboltba, akkor egy db könyv kerül ennyibe. És azok a könyvek nem tartalmazzák így egyben, rendszerezve ezt a tudást. De most még ennél is kedvezőbben juthatsz hozzá.

Mit veszíthetsz, ha nem kéred most a csomagot?

Rengeteg pénzt és időt. Tudod hol tarthatnál, ha ez a tudás a fejedben lenne és minden ötleted megvalósításának ezzel kezdenél neki? Csak gondold végig! Azt az életet élhetnéd, amire mindig is vágytál.

Állj rá a gyorsítósávra és láss neki az ötleteid megvalósításának most.

A gyorsaság nem elég. Jól is kell csinálnod. Csináld mostantól jól!

Fényévekkel mások elé kerülsz, ha tudod milyen szempontok alapján, hogyan kell megvizsgálni egy ötletet. Akár a konkurenciát is lekörözheted. Mert a TUDÁS+GYORS MEGVALÓSÍTÁS= NAGY BEVÉTEL

Copyright © Marketingeszközök

This is the bottom slider area. You can edit this text and also insert any element here. This is a good place if you want to put an opt-in form or a scarcity countdown.