Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Te tudod, hogy mi az, amit a vevőid csak tőled kaphatnak meg?

marketing csemegék speciális ajánlat

Az üzleti siker két nélkülözhetetlen eleme: vevők ismerete + speciális ajánlat.

Korábbi írásunkban az első tényezőről már beszéltünk, de az ismétlés soha nem árt.

Nézzük tehát, melyek azok a kérdések, amire feltétlen tudnod kell a választ!

  • Kik a vevőim?
  • Hogyan gondolkodnak?
  • Miért vásárolnak nálam?
  • Mi az, amit csak tőlem kaphatnak meg?
  • Mi legyen a speciális ajánlatom?

Ahhoz, hogy folyamatos sikereket érj el üzletedbe, tudnod kell, hogy kik a vevőid. Érdemes elővenni egy papírt és felírni, hogy kik járnak hozzád. Szánj külön papírt a csoportoknak (fiatalok, szülők, nyugdíjasok...).

Ha ez meg van, akkor fontos, hogy megismerd a gondolkodásukat, hiszen enélkül nem tudsz számukra speciális ajánlatot adni, csak egy sablon ajánlat lenne, arra pedig nem kapják fel a fejüket. A gondolkodásuk megismerésével viszont folyamatos bevételt biztosító termékstruktúrát tudsz létrehozni.

Piackutatás segítségével megtudhatod, hogy miért téged választanak, kiderülnek azok a fontos szempontok, amik alapján összeállíthatod a te speciális ajánlatodat.

Mi az, tehát, amit csak tőled kaphatnak? Miben vagy te a legjobb?

A speciális ajánlat azért nagyon fontos, mert az emberek minden nap sok ajánlattal találkoznak, ha te megszeretnéd ragadni a figyelmüket, akkor valami egyedivel kell feléjük nyitni.

Az ajánlatodat vevő csoportokra kell szabni: ha így teszel, vevőid megszólítva érzik magukat, felfigyelnek rád, és ha egyedi ajánlattal célzod meg őket, téged fognak választani.

A heti kulcsszavak: vevők ismerete és speciális ajánlat

A hét kérdése: Hogyan tudom tökéletesíteni ezt a két tényezőt a vállalkozásomban?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: