Az emberek szeretnek vásárolni, viszont nem szeretik, ha rájuk erőltetik a termékeket/szolgáltatásokat. A vásárlásnál fontos szerepet játszik egy nagyon fontos tényező, ami jelentősen befolyásolja, hogy sikerülnek az eladásaid. Mi is ez a tényező?
Ez a tényező a vásárló hangulata. Ha megfigyeled, akkor a nagy bevásárlóközpontokban tudatosan szem előtt tartják ezt. Például: gyerekeknek játszóház, kellemes zene, éttermek, stb. Ha jól érzik magukat az emberek, jó kedvük van, akkor ez a bevételeidben is látszódni fog.
Gondolkodj el azon, hogy a vállalkozásodban, hol tudod a vásárlói hangulatot javítani, nézz körül, hogy ezt mások, hogy csinálják és átalakítva a lehetőségeidhez alkalmazd.
A heti kulcsszó: Vásárló hangulata
A heti kérdésed: Hogyan tudok olyan körülményeket biztosítani, hogy vásárlóim szívesen jöjjenek hozzám?
További hasznos írások: