Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Hogyan könnyítheted meg a vevőidnek a választást?

döntés

Mi alapján döntenek a te vevőid?

Előfordult már veled, hogy a lehetséges vevőd ott állt előtted és a hatalmas választékból nem tudta, hogy mit válasszon, melyik lehetőség mellett döntsön? Van valami, amit úgy hívnak, hogy "bőség zavara", ez sokszor csak hátráltatja az eladásainkat. 

Ha az embereknek túl sok lehetőséget adunk a választásra, akkor bizonytalan helyzetbe kerülnek, zavarba jönnek. Ezért fontos mikor az ajánlatot készíted elő, akkor a lehető legegyszerűbbé tedd a vásárlónak a döntést.

Hogyan teheted ezt meg?

  • hasznot kommunikálva csoportosítva add meg a terméked/szolgáltatásod (fodrász - hajvágás helyett, megújító csomag, amibe több szolgáltatást is bele tudsz rakni),
  • csökkentsd a lehetőségek számát (2-3 lehetőség, lehetőleg csoportosítva a termékeid/szolgáltatásaid)
  • mutasd be, hogy melyik csomag kinek való és milyen előnyei vannak a másik 1-2 termékhez/csomaghoz képest

A heti kulcsszó: döntés

A heti kérdés: Mivel tudom megkönnyíteni a vásárlóim döntéseit? 

Ha van rá mód, kérdezd meg a vevőidet, hogy miért épp azt a terméket vagy csomagot választották? Mi volt a legfőbb szempont a döntésében? 

Ne csak azt figyeld, hogy mit válaszol, hanem azt is, hogy hogyan közelítette meg a termékedet. Mit mond róla? Mihez hasonlítja? Élmény volt neki maga a vásárlás is? Kincset érő információkhoz juthatsz, amivel többszörösére is növelheted a bevételeidet.  

Tudtad, hogy már ingyenes lehetőségek is vannak, hogy a kapcsolatot tartsd az érdeklődőkkel? Erről egy korábbi cikkünkben is írtunk. Ingyenes live chat – smartsupp

 

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: