Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Így hirdesd hatékonyabban tartalmaidat…

Tartalom megosztás

Nem elég, ha tartalmakat gyártasz, azokat el is kell juttatnod a célközönségedhez. Ha gyakran akad problémád a közösségi médiában folytatott tartalomterjesztéssel, az alábbi eszközöket egészen biztosan hasznosnak találod majd…

BufferApp

A közösségi médiában rengeteg idődet veheti el a különféle csatornáid kezelése, az oldalak moderálása, posztolás – kivéve, ha egy olyan időzítő alkalmazást használsz, mint például a BufferApp. Ezek az alkalmazások segítenek neked abban, hogy hetente mindössze néhány órányi munkával végezz az egész közösségi tartalomterjesztéssel, és ezután már csak a finomhangolással, kommentekkel és a többi apró-cseprő dologgal kelljen foglalkoznod.

Hootsuite

hootsuite

Szintén egy olyan eszköz, ami a közösségi média kezelésében segít neked – általa jobban odafigyelhetsz mindarra, amit mondanak rólad és neked, hogy milyen témák merülnek fel a célközönségednél, azaz miről kell tartalmat gyártanod, és így tovább.

Bit.ly

bit.ly

Egy linkrövidítő alkalmazás, amelynek számos téren hasznát láthatod. Nem csak lerövidíti a linkeket (ami rendkívül hasznos például Facebookon, Twitteren és így tovább), de követi is azt, mennyien kattintanak rájuk – sőt, azt is vizsgálja, mi a forrása a beérkező forgalomnak.

Snip.ly

Snip.ly

Ismét csak egy link shortener – különlegessége, hogy minden hivatkozáshoz call-to-action-öket (CTA) csatolhatunk, így könnyebben vonzhatjuk be a forgalmat más weboldalakról.

Tweriod

Tweriod

Nevéből is kitalálható, hogy ez az eszköz azonban lesz hasznos, akik rendszeresen használják a Twittert marketinges célokra. Ilyenből hazánkban ugyan egyelőre kevés akad, jelentősége azonban egyre növekszik – a Twerioddal pedig optimalizálhatjuk stratégiánkat. Abban segít elsősorban, hogy profilunk elemzésével meghatározza a posztolásra legalkalmasabb időpontokat, amikor az elérés várhatóan a legmagasabb lesz.

Social Locker

Social locker

Ez egy olyan WordPress kiegészítő, amely igen hasznos lehet, azonban óvatosságra intünk használatánál – lényege, hogy közönségünk csak úgy férhet hozzá bizonyos tartalmakhoz, ha előtte megosztja azt vagy éppen lájkolja a közösségi oldalakon. Ilyen módszerekkel azonban jellemzően a lájkgyűjtő oldalak operálnak, ezért nem is feltétlenül ajánlott például egész oldalakat mögé rejteni – talán csak alkalomadtán egy-egy cikkrészletet…

 

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: