Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

AdWords Editor: egyszerűbb, gyorsabb, hatékonyabb kampánymenedzselés

google adwords hirdetések

Ha komolyan veszed az online marketinget, valószínűleg AdWords hirdetéseket is futtatsz – ha pedig nem, akkor tudd, hogy rosszul teszed. Már csak azért is, mert van egy eszköz (Adwords Editor), amivel nagyban megkönnyítheted mindezt.

Amiről ma meg fogunk ismertetni téged, az az AdWords Editor lesz, a Google hivatalos, Mac és Windows rendszerekre is elérhető szerkesztőprogramja.

Az első lépések
Az alkalmazásban semmi bonyolult nincs: egyszerűen letöltjük a fájlt a hivatalos oldalról és telepítjük azt, megadva a szükséges beállításokat (nyelv, alapértelmezett kampánycélzás).

Ezt követően be kell jelentkeznünk AdWords-fiókunkba – ha a főképernyőn a Hozzáadás gombra kattintunk, ezt akár alkalmazáson belüli böngészővel is megtehetjük néhány másodperc alatt.

Ha ez megvan, meg is kezdhetjük a munkát – a program letölti korábbi kampányainkat, amelyeket a kezdőképernyőn láthatunk, rengeteg hasznos adattal és beállítási lehetőséggel.

adwords editor
Bal oldalt válthatunk a különféle kampányok között, középütt láthatjuk a legfontosabb adatokat (kampány neve, költségkeret, ajánlattételi stratégia stb.). Alul pedig megtaláljuk a változatos beállítási lehetőségeket.
Ha több mindent akarunk állítani, a fenti Több módosítás elvégzése gombbal változtathatunk a megjelenő oszlopokon.

Miért jó ez neked?
Persze a módosításokat elvégezheted az AdWords online felületén is, a Google azonban nem véletlenül gondolta úgy, hogy emellett egy telepíthető applikációt is a rendelkezésedre bocsájt. A program rendkívül praktikus, nagyon szépen rendszerezhetjük vele kampányainkat, könnyen kiismerhető, pillanatok alatt bármit módosíthatunk a segítségével, anélkül, hogy az online felületen kellene keresgélnünk.

Tömeges szerkesztő eszközök használata több módosítás gyors végrehajtásához.
Fájlok exportálása és importálása javaslatok megosztásához vagy egy fiók módosításainak elvégzéséhez.
Statisztikák megtekintése az összes kampányra vagy a kampányok egy részére vonatkozóan.
Elemek másolása vagy áthelyezése egy hirdetéscsoportból vagy kampányból egy másikba. Folyamatos munka akár offline módban is.

Ami külön hasznos és nagyszerű, az a Statisztikák megtekintése opció (legfelső menüsor) – aki online marketingkampányt futtat, annak mindene az adat, és ha nem, akkor komolyan el van tévedve. Az adatok segítenek a kampányainkat feljavítani, célozni, olyan sikeressé tenni – és egyben olcsóvá – amennyire csak lehet.

Google Adwords editor súgó >>

Ha használod az AdWords-öt, őszintén ajánljuk, hogy minél hamarabb töltsd le az alkalmazást (természetesen ingyenes) – szinte nulla erőfeszítéssel egy elképesztően hatékony eszközhöz jutsz. Ajánljuk egyben azt is, hogy iratkozz fel hírlevelünkre, ugyanis rengeteg hasznos eszközt tartogatunk még a számodra, hogy sikeresebb lehess:

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: