Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Mitől lesz több eladásod a weboldaladon?

Érkező oldal

Hova érkeznek a látogatóid?

Az érkező oldalad célja: bizalmat építeni az érdeklődőben,  (feliratkozóvá) konvertálni a látogatóidat.

Mire is jó egy érkező (landing) oldal?
Amikor egy google adwords​ hirdetést adsz fel, akkor meg kell adnod, hogy hova érkezzenek a hirdetésedre kattintó érdeklődők. Ezért létre kell hoznod egy olyan oldalt, ahova érkezhet a látogatód.

Az érkező oldalak nélkülözhetetlen elemei egy weboldalnak, leginkább akkor, ha szeretnél több feliratkozót, akiknek később eladhatsz.

A 3 nélkülözhetetlen érkező (landing) oldal típus

  • Az első típus átalakítja a látogatóidat feliratkozóvá
  • A második nagyobb elköteleződést biztosít
  • Az utolsó lehetővé teszi, hogy többet adj el
Feliratkoztató oldal minta

Feliratkoztató érkező oldal: kiválasztja a látogató a megfelelő opciót (ha több lehetőséget biztosítasz), majd a második lépcsőben feliratkozik. Megadja az elérhetőségét, hogy el tudd neki küldeni az értékes információkat a feliratkozásáért cserébe.

Köszönő oldal minta

Köszönő érkező oldal: az egyik legjobb lehetőség videós megköszönés, hogy téged választott. Vagy lehet egy profilkép szöveggel. Megkérheted a látogatót, hogy kövessen a közösségi oldalon. Esetleg adhatsz neki egy meglepetés bónuszt.

Értékesítői oldal minta

Értékesítő érkező oldal: minden ajánlatodra kell egy külön arra szánt értékesítői oldal. Cél: a látogatók vásárolják meg a terméked. Videót, vevővéleményt mindenképpen érdemes használnod.

Hogyan legyen forgalmad az érkező oldalakon?

Látogatók a weboldalra

1. Oszd meg a közösségi oldalakon

Oszd meg az érkező (landing) oldalad a közösségi oldalakon és még jobb ha többször is megosztod, így rendszeresen tudod népszerűsíteni az oldalad a közösségi weboldalakon. Használhatsz ehhez eszközöket mint a Hootsuite vagy a Buffer.

2. Helyezz el linket a közösségi oldaladon

Alkoss egy rövid URL-t az érkező oldaladnak (Bitly, tiny.cc vagy WordPress plugin-el - Pretty Link Lite) és oszd meg a közösségi oldaladon (pl. a Facebook-on). 

3. Helyezz linket az aláírásodban

Mennyi emailt küldesz naponta? Minden email aláírás egy lehetőség, hogy megoszd az oldalaid. Kedvenc eszközöm erre: WiseStamp.

4. Készíts linkeket a weboldaladon belül

Olvasd át a régebbi bejegyzéseidet és keress belső linkelési lehetőséget. Kezdj el linkeket berakni azokba a bejegyzésekbe amelyek a legnagyobb forgalommal rendelkeznek.

5. Optimalizáld a keresési forgalmat

Javíts a kereső optimalizáción a Yoast SEO segítségével.
Egy cikkünk a Yoast SEO pluginről >>

6. Írányítsd a forgalmadat Facebook reklámokkal

Készíts Facebook hirdetéseket amire kattintva az olvasó a megfelelő érkező (landing) oldaladra jut.

7. Helyezz el linket a szakmai profilodban

Használj linket a szakmai profilodban (életutad leírásában) amikor más oldalakon reklámozod magad, amivel a nyitóoldaladra juthatnak.

8. Hirdess az oldalsávon

Tegyél egy képet az oldalsávba a weboldaladról amin reklámozod az ajánlatod és linkeld be az oldalt.

9. Hirdess a menüből

Tegyél ki egy menü elemet a főmenübe, ami az érkező oldaladra (landing page) mutat.

10. Kérd a feliratkozóidat, hogy osszák meg

Oszd meg az olvasóiddal az ajánlatod és kérd, hogy osszák meg. Mikor kattintanak a megosztás gombra, úgy alkosd meg, hogy mindig az érkező oldalad linkjét is automatikusan megosszák.

Forrás: How to Get Traffic to Your Landing Pages

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Mond el, hogy mit gondolsz róla: