Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Hogyan lehetsz hosszú távon versenyképes?

Milyen távon gondolkodsz?

Érdemes hosszútávra gondolkodni, mert a visszatérő vevőid fogják biztosítani azt a bevételt, amit kis befektetéssel el tudsz érni.

Ezért különösen figyelj a rendszeresen visszatérő vevőid véleményeire, javaslataira.

Ezeket az információkat gyűjtsd össze és gondold át. Valószínű, hogy szelektáni kell ezeket, de feltétlenül gondolkozz el azon, hogy mit lehetne jobban csinálni.

Figyeld a saját ágazatodban a trendeket, mert itt találhatsz olyan réseket, amiket még más nem tölt be. Keresd az új módszereket, lehetőségeket, amik segítik a vállalkozásod.

Google Trends használata (kattints a képre)

Google trends


A heti kulcsszó: folyamatos haladás

A hét kérdése: Milyen rések vannak a piacomon, milyen lehetőségekre kell figyelnem?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment: