Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Az akcióvadászok Téged is megtalálnak!

Akcióvadászok

Előfordul, hogy versenyhelyzet alakul ki a piacodon? Ez természetes folyamat, mert ebből láthatod, hogy van kereslet a termékedre/szolgáltatásodra. Viszont a küzdelemben kibontakozhat egy olyan árverseny, melynek komoly veszélyei vannak. Ismerős a kép?

A konkurencia árait csökkenti, ami oda vezet, hogy ezzel akár elveszíti saját hasznát. A vevőidből könnyen lehetnek "akcióvadászok", alig várják a következő árcsökkentést, hogy vásároljanak. De ki fogja megvenni a teljes árú termékét? Vajon van más megoldás?

Van megoldás az akcióvadászok támadása ellen:

  • Mire van szüksége a nálam vásárlóknak?
  • Miért vásárolnak nálam? (Mi a haszna a vásárlónak?)
  • Az áron kívül mit tudok még adni?
  • Miben különbözök a konkurenciától?
  • Miért mennek a konkurenciához?
  • Mit tudok kommunikálni, amit a versenytársam nem használ?
  • Változott valami a piacomon?

Ha a kérdéseken végig mész és leírod egy papírra, akkor már nagy lépést tettél afelé, hogy tovább tudj lépni. Ezután az elhatározás után kezdd el kommunikálni a terméked legfőbb hasznát, illetve azt a különbséget, amit a konkurencia nem mutat meg a vevőidnek.

A heti kulcsszó: akció helyett

A hét kérdése: Mit kell tennem, hogy több bevételem maradjon?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Mond el, hogy mit gondolsz róla: