Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

A célt nem feledve

Ugye Te is tapasztaltad, hogy rengeteg pénzt lehet kidobni az ablakon szórólapok, hirdetések segítségével! Érdemes tehát átgondolni, hogyan lehetsz eredményesebb ezen területen. Egy fontos gondolat, egy nélkülözhetetlen lépés sokszor kimarad, ami nélkül nem tudsz hatékonyan hirdetni.

Tegyük fel, hogy utazni szeretnél egy olyan hely felé, ahol előtte még nem jártál. Nos, mit teszel? Megnézed a térképet vagy előveszed a GPS-t? Bármelyik eszközt is használod a célt, s az oda vezető utat meg kell határozni, hogy egyáltalán tud, hogy merre indulj el.

úton a cél felé

Ha el akarod kerülni a pénzkidobást, akkor minden hirdetésnek, szórólapnak, legyen konkrét célja! A hirdetés szövegéből derüljön ki, hogy mit akarsz a lehetséges vevőtől: jöjjön a boltba, látogassa meg a weboldalad, hívjanak fel...

A heti kulcsszó: figyelve a célra

A hét kérdése:
Milyen célt szeretnék elérni a következő hirdetésemmel?

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Mond el, hogy mit gondolsz róla: