Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Hogyan növelheted közösségi követőid számát?

Közösségi követőid számának növelése

Ma arról fogunk írni egy kicsit, hogyan növelheted a visszatérő olvasók számát WordPresses oldaladon. Ugye, te is szeretnéd, ha nem csak egyszer-egyszer térnének be hozzád az olvasók, hanem stabil tábort építhetnél? Megvannak erre a módszerek, amelyeket most megmutatunk. Mivel WordPress oldalról beszélünk, természetesen plugineket, vagyis bővítményeket fogunk használni ahhoz, hogy követőink számát növeljük.

Az egyik ilyen a Social PopUP, melyet a WP Plugin Directory oldalán érhetünk el. Ez egy nagyon egyszerű bővítmény, amelynek elsődleges funkciója az, hogy az oldaladra ékező látogatóknak egy felugró ablakban kínálja fel a lehetőséget, hogy kövessenek téged Facebookon, Twitteren vagy Google+-on. Durva megoldásnak tűnik, és tudjuk, hogy ez sok esetben idegesítő az olvasók számára – a bővítmény azonban képes akár 40 százalékkal növelni a feliratkozások arányát, az eredmények tehát amellett szólnak, hogy legalábbis kipróbáljuk az eszközt.

Ez azonban csak egy megoldás – ennél komplexebb trükköket is alkalmazhatunk, és erre szintén rendelkezésünkre állnak a megfelelő eszközök. A SumoMe komplex, több lehetőséget is kínáló bővítmények segítségével nem csak közösségi követőink számát növelhetjük, de az e-mail listáinkra feliratkozókét is. Teljesen egyedi, az oldalba jól illeszkedő dobozokat hozhatunk létre.

A SumoMe bővítményeinek jó része fizetős rendszerben érhető el – ugyanakkor érdemes lehet beszerezni közülük néhányat. Nem csak egyszerűen elhelyezhetjük oldalunkon  a feliratkozó dobozokat, de A/B tesztelést is végezhetünk, mélyebb és részletesebb statisztikákhoz férhetünk hozzá.

A bővítmények telepítése a WordPress alatt megszokott rendszerben történik – egyszerűen az oldal belső rendszeréből, vagy letöltve és a fájlok közé másolva is telepíthetünk plugint, ahogyan erről már korábban írtunk .

A bővítmények használatának részletes leírására itt nem vállalkoznánk – használatunk egyébként könnyen megtanulható, és érdemes is saját magunknak kitapasztalni lehetőségeiket, hogy később rutinosan tudjuk lehívni a számunkra szükséges statisztikákat, vagy magunk tervezni a feliratkozó boxokat.

Hasznosnak találtad ezt az eszközt? Van még a tarsolyunkban, kövess minket és ne maradj le a következőről sem!

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Mond el, hogy mit gondolsz róla: