Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Zseniális optin ajánlatok bemutatása

Nézzünk meg pár kitűnő példát a legjobb webes megvalósítások közül.

I. Ingyenes tanulmány, jól alkalmazva

Weboldal: http://boostblogtraffic.com/
Szerző: Jon Morrow
Optin ajánlat: “Főcím hack” ingyen PDF

A “Főcím hack” gyűjtemény klasszikus példa arra, hogy a kevesebb több. Korszerű optin ajánlat, amely egy egyszerű sorral megragadja a figyelmet - “Puska a vírus hatást kiváltó blogbejegyzés írásához” - és egy sablon-gyűjteményt kínál a gyilkos hatású főcím megírásához.

Egyszerű. Hatékony. Ezzel a gyűjteménnyel mindenki képes vírus hatást kiváltó cikk írására. Egy ilyen értékes ajánlat ellenállhatatlan minden, az írást komolyan vevő szövegírónak.Ennek az optin ajánlatnak állandóan 50% körül van a konverziója, amióta csak megjelent. Ez az un. hideg forgalmat is magában foglalja, azokat az embereket, akik azelőtt sohasem hallottak a BoostBlogTraffic oldalról.

“Egy optin oldalnak a lehető legrövidebbnek kell lennie. Jó lakmusz-teszt az, ha amit kínálsz, nem magyarázható el a főcímben, akkor túl elvont. Nem eléggé közvetlen és nyilvánvaló.Csak hogy egyértelmű legyen: ez egy 55 oldalas dokumentum, neked nem ezt kell tenned. Ha kezdő lennék, és újra kezdhetném, azt az egyetlen főcím sablont adnám az embereknek, amely mindig működik, és kiváltja a vírus hatást - egyet, nem ötvenkettőt.”

Jon Morrow

Ahogy láthatod, megint egy olyan esettel állunk szemben, ahol a “”több nem jobb”. Ahogyan Jon mondja, amitől ez az ajánlat működik, az nem az ajánlott dolog mennyiségén múlik, hanem a módon, ahogy egybevág azzal, amit a látogatói akarnak.

Fő tanulság
Habár Jon ajánlata mennyiségében is nagy, tulajdonképpen nagyon egyszerű elvet alkalmaz, és hatalmas, szinte azonnal alkalmazható előnyt kínál. Tökéletes összhangban van a teljes blog mondanivalójával, rátapint valamire, amiben a közönsége osztozik - a vágyban, hogy sikeres szövegíró legyen.

Ingyenes tanulmány, rosszul megvalósítva

Néha egy negatív példából is tanulhatunk annyit, mint egy pozitívből.Ezzel a gondolattal a fejünkben nézzünk most meg egy nem túl sikeres ajánlatot.

Weboldal: http://fuckupnights.com/
Szerző: több különböző
Optin ajánlat: ingyen PDF/könyv

Ez a könyv jó példa arra, hogy mit ne tegyél az optin ajánlatodban. Bár a könyv jól van elővezetve, és egyfajta érdekes társadalmi kísérlet eredményét kínálja, optin ajánlatként szinte teljesen haszontalan.

A “legnagyobb bűnös” ebben az esetben a könyv bemutatása. A könyv címe semmit sem árul el a könyv tartalmáról, és az oldalak, melyeken hirdetik, szintén nem szólnak semmit erről. Nyilvánvaló és kézzelfogható előny hiányában a véletlen ide tévedő látogató inkább az Esc gombra kattint, mint a letöltésre.

Ez az optin furcsa helyzetet teremt: csak azokat fogja érdekelni a könyv, akik már ismerik a “Kudarcok éjszakáját”. Semmi sincs az oldalon azoknak, akik először járnak itt. Egyébként ez pont az ellenkezője annak, amit egy optin oldalnak tenni kellene.

Fő tanulság
Nem számít, hogy mennyire jó az ingyen ajánlatod tartalma. Ha nem világosan, és egyszersmind csábítóan mutatod be, az oldalad új látogatóit nem fogja érdekelni.

II. Őrülten sikeres optin egy újonc bloggertől

Weboldal: http://consciouscareerchoices.com/
Szerző: Maria Stenvinkel
Optin ajánlat: rövid kvíz/munkafüzet

Maria Stenvinkel újonc a bloggerek között. Még csak nincs is saját blogja! Ám van egy optin landing page-e, mellyel egy bámulatos, 48%-os konverziót ér el.

​Nézzük, Ő hogyan csinálta. Mária stratégiája a következő módon foglalható össze: növeld először is a látogatóid számát! Amit tesz: vendégként posztol.

A szerzői doboz, és az optin oldal, ahová vezet, egyaránt világos, tömör, és nagyon csábító. A legtöbb ember, aki itt landol, azt érzi, hogy az ajánlat neki szól, nemcsak a nyilvánvaló érték miatt, amit bemutat, hanem a szerzőhöz kötődő kapcsolata miatt is.

Úgy döntöttem, hogy teljesen követem a megérzéseimet, amikor létrehozom a csalit. Nem akartam senkit kényszeríteni, helyette inkább ösztönözni. Először is különböző gondolatokat írtam le (melyeknek először nem volt semmi értelmük), majd elmélkedtem és utána néztem a Google-ban annak, amit az érzésem diktált, és végül rájöttem, hogy ezek a jegyzetek voltak a puzzle darabok a csalimhoz.

Maria Stenvinkel

Nincs sok vállalkozó, aki elég merész ahhoz, hogy így kezdjen bele, mint Ő, és vendég posztolóként szerezzen először közönséget ahelyett, hogy fejest ugrana egy saját blogba. Amint ebből a példából láthatod, a merészség kifizetődő lehet!

Fő tanulság
Értékes listát tudsz építeni, ha a megfelelő ajánlatot teszed a megfelelő tömeg elé. Ezt még akkor is megteheted, ha nincs saját blogod.

III. Nagy értékű, nagy befektetést igénylő ajánlat

Weboldal: http://brendonburchard.com/
Szerző: Brendon Bruchard
Optin ajánlat: ingyen könyv (szállítást kivéve)

Brendon Burchard nagy névvel-, és befolyással rendelkezik az önfejlesztés területén, és megengedhet magának néhány nagy dobást.

Könyvét, “A motiváció kiáltványá”-t optin ajánlatként kínálja a honlapján. Most lehet, hogy azt gondolod “Egy egész könyvet? Ez őrültség!”, de van egy egyértelmű módszer, ami itt működik.

Egy fizikai könyv magasabb értéket képvisel, mint egy e-könyv, és itt mindezt az értéket ingyen megkapod…, vagy majdnem ingyen.

Bár a könyvet ingyen kapod, a szállítási költséget meg kell fizetned. Ez tisztességes üzlet valóban, hozzájutni egy könyvhöz csupán a szállítási költség megfizetésével, de a legfontosabb az, hogy egy értékcserében veszel részt. Azáltal, hogy elfogadod az ingyenes ajánlatot, már Te is befektettél egy kicsit, és már elkezdtél pénzt költeni egy Brendon Burchard termékre.​

Ez a megközelítés nagyon megosztó, és költséges is lehet (a könyv nyomtatása ugyanis nincs ingyen), de ha jó marketing gépezettel rendelkezel, mely készen áll végigvinni a teljes folyamatot, ez gyilkos marketing stratégia lehet.

Fő tanulság
Keresd a lehetőségét annak, hogy szembe menj az árral. Mindenki e-könyvet kínál? Hogyan tudod fokozni a tétet, és kiemelkedni a tömegből? A fizikai könyv egy lehetséges út. A második tanulság az, hogy ha új látogatót beleviszel egy tranzakcióba, azonnal vásárlói listát is építesz.

Most rajtad a sor, készítsd el a saját gyilkos optin ajánlatodat.

Átnéztük egy optin ajánlat megvalósításának, és hatékony listaépítési stratégia alkalmazásának pár különböző módját.

Amikor készíted az optin ajánlatodat, lépj egyet hátra, és kövesd végig az utat, amit a látogatód megtesz attól a pillanattól kezdve, hogy hall rólad egészen addig, míg elérkezik az optin ajánlatodhoz.

Légy biztos abban, hogy a folyamat zökkenő mentes , és az optin ajánlat válaszol egy, a fejében lévő égető kérdésre.

Fejezd be végre az aggódást amiatt, hogyan hozod létre a tökéletes optin ajánlatodat. Ehelyett inkább hozz létre egy egyszerű ajánlatot az ebben a cikkben olvasottak által ösztönözve, és a listád növekedésnek indul.

Ha tanulságosnak tartod ezt az írást, és szeretnél értesülni arról, ha újabb marketing eszközt mutatunk be, iratkozzál fel, és így biztos nem fogsz lemaradni róla.​

 

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Leave a Comment:

1 comment
Add Your Reply