Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Turbózd fel hírleveleidet online alkalmazásokkal

email marketing eszközök

Te hogyan kezeled a hírleveleidet? Kőkorszaki módon táblázatokkal bűvészkedsz és a hagyományos kliensekkel szerkeszted őket? Ideje ennek véget vetni – mutatjuk, hogyan.

Az interneten szerencsére rengeteg olyan alkalmazás, szolgáltatás található, amelyek akár ingyen is segítenek neked abban, hogy jobb, szebb, hatékonyabb hírleveleket hozhass létre.Az egyik ezek közül a sokak által ismert és méltán rendkívül népszerű MailChimp.

mailchimp

A MailChimp segítségével nem csak adatbázisainkat kezelhetjük majd könnyebben, de rendívül egyszerűvé válik az e-mailek megszerkesztése is. Reszponzív leveleket készíthetünk, amelyek minden platformon éppen a megfelelő formában jelennek majd meg az asztali gépektől egészen az okostelefonok miniatűr kijelzőig.

​Feliratkozóinkról profilokat készíthetünk, s olyan adatokat gyűjthetünk róluk, amelyek a későbbiekben rendkívül értékesnek bizonyulhatnak – ilyenek például az elérés, az átkattintások száma, egyáltalán mindenféle aktivitás, amelyek segítségével a jövőben jobb leveleket készíthetünk.

​Persze ha komolyabban bele akarunk merülni a dolgokba, fizetnünk kell – ha azonban magasabban konvertáló e-mailekkel több konverziót generálhatunk, ez nem lehet akadály. Ha pedig előtte inkább ismerkednénk kicsit a szolgáltatással és funkciókkal, természetesen erre ingyenes lehetőségünk van.

​A másik szolgáltatás melyet ajánlunk, a GetResponse. A szolgáltatás nem csak, hogy magyar nyelven is elérhető, de viszonylag egyszerűen használható is, a felhasználói felülettel egészen könnyen boldogulhatunk már némi gyakorlást követően is.

getresponse

Mire is használhatjuk? Mindenekelőtt összegyűjthetjük feliratkozóink e-mail címeit és automatizált követéssel figyelhetjük, hogyan viselkednek, mit tesznek a kiküldött e-mailekkel.Idő- és tevékenységalapú ütemezéssel küldhetünk ki így e-maileket, amelyek nagyobb eséllyel alakítják majd vásárlóvá a fogadó félt, személyre szabott ajánlatokkal élhetünk és így tovább.

​A komolyabb szolgáltatások ugyan itt is fizetősek, általában azonban a rájuk szánt pénz, ha komolyan vesszük az e-mail marketinget, sokszorosan megtérül. Emellett ingyenes próbára is lehetőségünk van, így nem érdemes elszalasztani a lehetőséget, hogy legalább kicsit megismerkedjünk a szolgáltatással.

​Mint azt láthatjátok, a két szolgáltatás közös eleme a nagyfokú automatizáció elősegítése – amely a modern marketingben már alapkövetelmény.

Kapcsolódó oldalak

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Mond el, hogy mit gondolsz róla: