Marketing Eszközök
Kérjük oszd meg a cikket

Az Internet Marketing 6 alapvető elve

ismétlés

Valószínűleg már hallottad a sztorikat ahol sokan jelentős összegeket keresnek az online marketing területén. Bár sokan nagyobb bevételt tesznek közzé magukról csak azért, hogy tekintélyt szerezzenek, valóban vannak olyanok akik jelentős vagyonra tesznek szert hónapról hónapra az online világban.

pénzkereset

Legyünk őszinték, nem is olyan egyszerű keresethez jutni mint ahogy egyesek beállítják. Ha könnyű lenne, mindenki ezt csinálná, igaz? Az is igaz, hogy nem kell tudós legyél, vagy különleges tehetséggel rendelkeznek, ahhoz, hogy jelentős jövedelemre tegyél szert az online világban.

Hiszed vagy sem, a siker csak néhány alapvető elvből áll. Habár nagyon jó kell alkalmaznod az elveket, hogy elérd azt az életet amiről online olvasol, teljesen elérhető az átlag ember számára is. Nincs szükség hosszú tanulási időre és nem is kell tanfolyamokat elvégezned, vagy guruhoz fordulj.

#1 Elv –Lehet ez sokaknak ellentmondó, de én úgy gondolom, hogy valóban meg kell célozd azt célcsoportot ami érdekel téged, érdekes számodra.

Sokan azt fogják mondani, hogy ez nem helyes, és oda kell menni ahol a pénz van. Az internet marketingnek óriási a forgalma, mivel sokan időznek az interneten.

Ha terméket állítsz elő, vagy tartalmat szerkesztesz olyan célcsoportnak akiket nagyon szeretsz akkor nagy valószínűséggel kitartasz a nehéz időkben is.

célcsoport választás

#2 Elv – Most, hogy megtaláltad a célcsoportod, itt az idő mélyebbre ásni.

Fedezd fel azt a kihívást, problémát amivel a célcsoportod szembesül! Például az elmúlt évtized legkeresettebb fitnesz terméke a P90x. Miért? Mert meg kell oldjon egy gondot amivel az emberek küzdenek.

p90x

Lássuk a célközönség válaszait:
Az emberek a fölösleges kilótól akarnak szabadulni, és jó formában szeretnének lenni. A P90x mindkettőre ad megoldást.

  • Sokan a saját otthonuk kényelméből szeretnének edzeni. A kondi termek költségesek és zsúfoltak. A P90x DVD-ét is tartalmaz, ami segít az otthoni edzésben.
  • Az emberek gyors eredményeket akarnak. Senki sem szeretne napi 3 órát edzeni, ezért az edzés minősége nagyon fontos . A P90x rövid, hatékony gyakorlatokat mutat be ami hamar eredményeket is hoz.

A P90x választ ad ezekre az elvárásokra. Tehát nem véletlen, hogy ennyire felkapott ez a termék, mivel konkrét választ ad sokak kérdésére.

#3 Elv – Old meg a gondot!

Nem kell újra felfedezned a kereket. Ha már mások megtették, te csináld még jobban. Ha megalkotsz egy terméket amivel konkrétan választ adsz egy létező problémára a fogyasztói világban, akkor a vásárlók szívesen veszik meg. Mutass fel valami magasabb értéket.

Megoldás

# 4 Elv – Alkoss egy csábító ajánlatot, és úgy mutasd be, hogy a célközönséged egyszerűen ne tudja visszautasítani.

Akciók, elérhető árak és egy meggyőző videó amin elmagyarázod, hogy azonosulni tudsz a célcsoportod problémájával. Egyben menőnek és kiválónak tudod bemutatni akár a P90x-et. A reklámjaik azt mutatják, hogy az általuk bemutatott gyakorlatoknak tudományos alapja van, és bizonyítottan hatásos.

#5 Elv – Találd meg a területed és légy mestere annak.

Hogyan fogod a termékedet megjeleníteni a nagy tömegben? Mert ha nem látják, akkor nem fogják megvenni. Egyesek bloggolnak, mások a közösségi oldalakat használják, mások meg a Youtube adta lehetőségekkel élnek. Nincsen itt jó vagy rossz opció, arról van csak szó, hogy melyik eszköz a legalkalmasabb, hogy elérd a célközönséget. Fontos, hogy ne legyünk ″vándorlók″ és ugrándozunk az eszközök között. Inkább összpontosíts egy eszközre, és azt használd ki maximálisan.

Ha a bloggolást választod, alkalmazz egy írót. Ha a Facebook a te eszközöd, akkor keress egy szabadúszót aki a megfelelő bejegyzéseket tudja nyújtani neked. Ha a videókészítés passzol hozzád, keress valakit aki ebben szakmabeli. Így meglátod, hogy több időd szabadul fel és foglalkozhatsz azzal ami az erősséged és más készségek fejlesztésével.

#6 Elv – Ismételj.

Összefoglalva az eddigieket: megtaláltad a rést (célközönséget), megtaláltad a problémát, alkottál egy terméket amivel megoldod a problémát, alkotsz egy visszautasíthatatlan ajánlatot és egy eszközzel eléred a célközönséget. Most már rajtad áll.

ismétlés

Visszatérhetsz az alapokra és csiszolhatod azokat vagy kereshetsz egy új célközönséget és kezdheted az alaptól a felépítést: új cél csoport, új termék stb. bármit is teszel, fontos, hogy kitartással, komolysággal és összpontosítással tegyed. Ha megtanulod ezeket az elveket és hozzácsatolsz egy magasrendű munka morált, akkor VALÓBAN sikeres leszel, és VALÓBAN eléred azt az életminőséget amire mindig is vágytál.

Forrás: The 6 Basic Principles of Internet Marketing Success

 

Elmélet helyett gyakorlat: új marketing csatornák Neked!

Folyamatosan bővülő, konkrét gyakorlati tippekkel és magyarázatokkal,  eszközökkel segítünk neked, új marketing csatornáid kialakításában.  Kérd máris az ingyenes hozzáférésed a gombra kattintva.

Mond el, hogy mit gondolsz róla: